Çılgın Paylaşım

Türkiye'nin en çılgın paylaşım mekanı
 
AnasayfaRADYOKayıt OlGiriş yap

Paylaş | 
 

 Ne Kadar Zekisiniz? 10. Soru

Aşağa gitmek 
YazarMesaj
Administrator
Admin
Admin
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 476
Yaş : 26
Nerden : BURSA
Kayıt tarihi : 21/01/08

MesajKonu: Ne Kadar Zekisiniz? 10. Soru   Cuma Şub. 01, 2008 3:11 pm

Karanlık bir odanın içinde boydan boya duvarın içinden geçen bir boru bulunuyor. Boruların uçların bu odada yok çünkü borular duvardan geçiyor. Borunun içinden ses de gelmiyor. Boruyu herhangi bir şekilde oynatamıyoruz da...
Bu koşullarda suyun hangi tarafa doğru aktığını nasıl bulabiliriz?
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.cilginpaylasim.net
..öske:.
Moderator
Moderator
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 167
Yaş : 27
Nerden : bursa
Kayıt tarihi : 21/01/08

MesajKonu: Geri: Ne Kadar Zekisiniz? 10. Soru   C.tesi Şub. 02, 2008 1:26 am

bir tesisatçıya danışmak gerekiyo kanımcaa Very Happy Razz
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
PATRON
Admin
Admin
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 165
Yaş : 26
Nerden : BURSA
Kayıt tarihi : 21/01/08

MesajKonu: Geri: Ne Kadar Zekisiniz? 10. Soru   C.tesi Şub. 02, 2008 1:29 am

özge sende yetenek var...
Cem yılmaz senin yanında halt etmiş... Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy

_________________
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://cluphakan.forumsclub.com
..öske:.
Moderator
Moderator
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 167
Yaş : 27
Nerden : bursa
Kayıt tarihi : 21/01/08

MesajKonu: Geri: Ne Kadar Zekisiniz? 10. Soru   C.tesi Şub. 02, 2008 1:30 am

dimii biliyom yaa. bu saatte nöbetçi tesisattı bulurmuyum acep.


( bu arada 100. mesajımı yazmış bulunuyorum)
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
PATRON
Admin
Admin
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 165
Yaş : 26
Nerden : BURSA
Kayıt tarihi : 21/01/08

MesajKonu: Geri: Ne Kadar Zekisiniz? 10. Soru   C.tesi Şub. 02, 2008 1:31 am

Tekrar tebrikler...
bu arada
Nöbetçi tesisatçı varsa bulursun...

_________________
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://cluphakan.forumsclub.com
..öske:.
Moderator
Moderator
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 167
Yaş : 27
Nerden : bursa
Kayıt tarihi : 21/01/08

MesajKonu: Geri: Ne Kadar Zekisiniz? 10. Soru   C.tesi Şub. 02, 2008 1:33 am

emin ol şu anda benim için en kolay şey. bi telefonuma bakar
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
PATRON
Admin
Admin
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 165
Yaş : 26
Nerden : BURSA
Kayıt tarihi : 21/01/08

MesajKonu: Geri: Ne Kadar Zekisiniz? 10. Soru   C.tesi Şub. 02, 2008 1:34 am

Telefon joker hakkını kullanabilisin... Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy

_________________
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://cluphakan.forumsclub.com
..öske:.
Moderator
Moderator
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 167
Yaş : 27
Nerden : bursa
Kayıt tarihi : 21/01/08

MesajKonu: Geri: Ne Kadar Zekisiniz? 10. Soru   C.tesi Şub. 02, 2008 1:36 am

yok yaa bu saatte Razz
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
PATRON
Admin
Admin
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 165
Yaş : 26
Nerden : BURSA
Kayıt tarihi : 21/01/08

MesajKonu: Geri: Ne Kadar Zekisiniz? 10. Soru   C.tesi Şub. 02, 2008 1:37 am

Sen bilirsin teklif var ısrar yoq...

_________________
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://cluphakan.forumsclub.com
..öske:.
Moderator
Moderator
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 167
Yaş : 27
Nerden : bursa
Kayıt tarihi : 21/01/08

MesajKonu: Geri: Ne Kadar Zekisiniz? 10. Soru   C.tesi Şub. 02, 2008 1:42 am

eyw...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
..öske:.
Moderator
Moderator
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 167
Yaş : 27
Nerden : bursa
Kayıt tarihi : 21/01/08

MesajKonu: Geri: Ne Kadar Zekisiniz? 10. Soru   C.tesi Şub. 02, 2008 1:58 am

nihaha saat 00:55 nöbetçi tesisatı buldum. buyrun cevap;duvarı kırarız Very Happy Very Happy Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
PATRON
Admin
Admin
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 165
Yaş : 26
Nerden : BURSA
Kayıt tarihi : 21/01/08

MesajKonu: Geri: Ne Kadar Zekisiniz? 10. Soru   C.tesi Şub. 02, 2008 2:02 am

Ne alaka su borudan geçiyo duvardan değil ki!! Very Happy Very Happy Very Happy

_________________
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://cluphakan.forumsclub.com
..öske:.
Moderator
Moderator
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 167
Yaş : 27
Nerden : bursa
Kayıt tarihi : 21/01/08

MesajKonu: Geri: Ne Kadar Zekisiniz? 10. Soru   C.tesi Şub. 02, 2008 2:10 am

önce duvarı kırcan içinden buruyu kesçen ve bakçan ( ben böle bi sonuç çıkardım)

bu arada bu saate tesisatçı değil tesisat öğrencisi buldum.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
PATRON
Admin
Admin
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 165
Yaş : 26
Nerden : BURSA
Kayıt tarihi : 21/01/08

MesajKonu: Geri: Ne Kadar Zekisiniz? 10. Soru   C.tesi Şub. 02, 2008 2:12 am

Fark etmez sonuçta yanlış cevap...
Ama senin amacın belli evin tesisatını değiştirmek...
Nasılsa tanıdık tesisatçı var...

_________________
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://cluphakan.forumsclub.com
..öske:.
Moderator
Moderator
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 167
Yaş : 27
Nerden : bursa
Kayıt tarihi : 21/01/08

MesajKonu: Geri: Ne Kadar Zekisiniz? 10. Soru   C.tesi Şub. 02, 2008 2:14 am

Aynen.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Administrator
Admin
Admin
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 476
Yaş : 26
Nerden : BURSA
Kayıt tarihi : 21/01/08

MesajKonu: Geri: Ne Kadar Zekisiniz? 10. Soru   C.tesi Şub. 02, 2008 11:23 am

..öske:. demiş ki:
bir tesisatçıya danışmak gerekiyo kanımcaa Very Happy Razz

Cevap Yanlış
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.cilginpaylasim.net
tncr
Aktif Üye
Aktif Üye


Mesaj Sayısı : 36
Yaş : 23
Nerden : BuRsA/OsMaNgAz!
Kayıt tarihi : 23/01/08

MesajKonu: cevaaaaapppp:::   Salı Şub. 05, 2008 10:51 am

Suyu açarım. Su açıkken yani su akışı devam ederken ortadan bir yerden ıstırım. Ne taraf ısındıysa o tarafa akıyordur...

Cevap doğru.Ayrıca oda yeterince genişse borunun her iki ucuna da bakılır.Nemli olan taraftan diğer tarafa doğru akar.Boru oda sıcaklığında olduğundan ve su ile boru arasında ısı alışverişi olacağından girişte nemlenme olur.(Eğer oda yeterince genişse.)

Verin Artık Seviyemi Bu Bildiğim 3. Soru yaa!!! full forumdayım zaten:P
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://eskiefsane.spaces.live.com/
Administrator
Admin
Admin
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 476
Yaş : 26
Nerden : BURSA
Kayıt tarihi : 21/01/08

MesajKonu: Geri: Ne Kadar Zekisiniz? 10. Soru   Salı Şub. 05, 2008 1:23 pm

Altına alıntı yazmayı unuttun galiba
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.cilginpaylasim.net
tncr
Aktif Üye
Aktif Üye


Mesaj Sayısı : 36
Yaş : 23
Nerden : BuRsA/OsMaNgAz!
Kayıt tarihi : 23/01/08

MesajKonu: sende varya   Salı Şub. 05, 2008 9:56 pm

sende her yazdığıma bi kusur buluyorsun yheaa olmaz böle:D 3 soru bildim 3de kabul olmadı eren abi bu şikeye bi son ver be:D:D:D!!!!!
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://eskiefsane.spaces.live.com/
melike321
Prenses
Prenses
avatar

Mesaj Sayısı : 34
Kayıt tarihi : 23/01/08

MesajKonu: Geri: Ne Kadar Zekisiniz? 10. Soru   Cuma Şub. 15, 2008 9:00 pm

öske kız senin için nöbetçi tesisatçıya gerek yok ki senin saten tanıdığın bi tesisatçı varrrrr.... Very Happy Very Happy flower afro lol!
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
FrEakLy
Aktif Üye
Aktif Üye
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 40
Yaş : 22
Kayıt tarihi : 12/04/08

MesajKonu: Geri: Ne Kadar Zekisiniz? 10. Soru   Ptsi Nis. 14, 2008 10:12 pm

O Borunun İçinde Yaşayan Canlılara Sormak Lasım Tabi Varsa Very Happy

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.speedcrazy.azbuz.com
..öske:.
Moderator
Moderator
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 167
Yaş : 27
Nerden : bursa
Kayıt tarihi : 21/01/08

MesajKonu: Geri: Ne Kadar Zekisiniz? 10. Soru   Cuma Nis. 18, 2008 5:44 pm

yapma yaa. ilk defa sen anladın bunu melike tebriklerrrr cheers cheers cheers
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
 
Ne Kadar Zekisiniz? 10. Soru
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Çılgın Paylaşım :: Serbest Forum :: Ne Kadar Zekisiniz ?-
Buraya geçin: